Lkl spår

Idag har jag och min underbara Diamant Zanto debuterat i lkl spår och vi blev uppflyttade och kom 2:a :). Så nu svävar matte på moln :).  Vi fick full pott på spåret, lydnaden var väl sisådär när min lilla gosse kommer på att det luktar gott.

Vi GRATTAR också dom andra som blev uppflyttade i klubben

Pia & Rask  som också vann
Hasse & Fero  3:a
Mariann & Kenzo 5:a


 Så här Glada blev vi :).
Foto: Diana Åhlén

Tack!!!  Diana



Och GRATTIS!! Christina och Miloo som därmed är uppflyttade till Elitklass spår

 Prispalls bilderna lånade ifrån skutskärs hemsida

Kommentarer
Postat av: Christine & Zelda

Stort Grattis!! Åh..va duktiga ni är!! Synd att jag inte kunde komma ut och titta! Hade vart jättekul att se!

Njut nu av uppflyttningen och ha en bra helg!

Ses på måndag!

Kram/Christine & Zelda

2010-09-18 @ 16:32:34
Postat av: Marie L

GRATTIS till uppflyttningen, bra jobbat ! :-)

2010-09-18 @ 16:59:14
URL: http://www.123minsida/Minos
Postat av: Annika Hope & Jonna

Jätte Grattis från syster yster med matte. Njut av detta hela helgen och ännu längre. Ni är så duktiga.

kram kram

2010-09-18 @ 17:15:29
URL: http://www.hundinfo.se
Postat av: Anonym

Grattis. Förstår att du svävar på moln.

Och nu har ni vintern på er för nästa utmaning.

Postat av: Minna

Nämen!! Åh vad ni är duktiga!! Massor av GRATTIS!!

Kram Minna



Ps. Tack för dom uppmuntrade orden på min hemsida!

2010-09-24 @ 11:19:28
Postat av: Carina Deedee Chilla

Lite sent, men här kommer ett STOOOORT grattis från oss. Vilken spårhund du har !!

Kram !

2010-09-25 @ 18:28:05
URL: http://www.deeamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0