Aussiespecialen

Idag var jag och Zanto till Eskilstuna på Aussiespecialen för Exteriörbeskrivning. Meningen var att Annica och Hope skulle med också, men på grund av att hon fick operera sitt  finger igen så blev det inte så. Tråkigt för stackars Annica, men nu håller vi tummarna att allt ska bli bra.  Så att dom kommer med på kennellägret.

Men min goa gosse blev iallafall godkänd exteriör för korning.



Så på grund av att jag inte hade något parasoll eller dyligt med mig så tittade jag bara lite på lydnaden och valparna. Sen åkte vi hem tyvärr.


 Malin & Moa

 BIR o BIM Valp


Flera fina bilder ifrån Aussiespelian har ni här  Spinnrockens blogg 



Och  Linda foton

Kommentarer
Postat av: Petra o Fly

Hej!

Läser nu att du också var till Eskilstuna i söndags. Såg dig tyvärr inte. Men så kom jag dit lite sent också. Blir förhoppningsvis fler chanser. Grattis till en godkänd exteriör beskrivning.

/Petra o Fly

2010-07-06 @ 11:39:43
URL: http://tailwave.wordpress.com/
Postat av: Annika Hope & Jonna

Grattis igen till godkänd extriör på godingen Zanto.....jag förstod att han skulle klara av det.



De var så mysigt att ha både Ajax & Zanto här.....de är välkomna i gen :-) Så kul att få träffa dig igen och prata & även dina gulliga barn.



Kram

2010-07-06 @ 11:44:17
URL: http://www.hundinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0