Hundvakt

Igår kom lilla Zelda på besök och sov kvar tills idag. De gick väldigt bra lite busigt i början så klart, men hon fann sig bra hos oss. Mina goa pojkar är så snälla med andra hundar som kommer på besök.

På förmiddan var vi till klubben då fick Zanto busa med Prizma




Sen mot eftemiddan kom lilla goa Zelda.



Och Goa Christine hade de här med till mig Tusen TACK!!!  MUMS!!!
 


Här försöker Zelda fjäska tills sig benet av Zanto   :)









Lite bilder ifrån i morse kommer här














Var mycket roligare att titta på  än att läsa morgon tidningen.



Lite trött och nöjda blev mina goa grabbar :)







Ha en fortsatt trevlig andra advent


Kommentarer
Postat av: Christine & Zelda

Söta bilder på Zelda som fjäskar :) Är dina lika trötta som min? Zelda har sovit sen vi kom hem :)

Tusen tack för hjälpen! kram

2010-12-05 @ 15:22:30
URL: http://aussieupptag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0