År 2010

En liten summering av året som har gått. Lite dåligt med Lydnsdklass 2 tävlingar blev det bara en  men vi fick ett första pris iallafall (vårat andra förtsta pris) där, så vi får hoppas att vi fixar Lp 2 2011 :).
Brukset blev en överskning när vi blev uppflyttad till Hkl spår på våran första tävling, de trodde inte jag att vi skulle fixa med mina nerver men min underbara Zanto fixade det :) :).  
Vi har blivit godkänd i exteriörbeskrivningen, men tyvärr så kom vi inte med i någon MT och Zanto blir 4 år den sista Januari 2011 :(. Men jag vet ju ändå att han är bra i alla lägen min härliga gosse ändå :).
Så summering blir att 2010 var ett bra år för oss.


Här kommer en film med lite ifrån vårat gångna år:







OBS!! Kom ihåg !!!      För ett tryggare samhälle


 



Önskar er alla ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År 

  "Utan smällare hoppas vi"

Liz, Ajax & Zanto

Kommentarer
Postat av: Christine & Hedlund

Desamma! Ja..det var superskönt att hon inte vart rädd. Hur gick det för er då? Var faktiskt inte SÅ mycket pang pang här,,och inne hörde man inte mycket alls. Skönt med nytt år och nya tag..måste verkligen komma igång med träningen. Blir det någon träning för er snart?

//Christine

2011-01-01 @ 21:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0